logo
امروز : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

آمارهای دولت با واقعیت‌های اقتصادی مطابقت ندارد/امکان رای آوری "روحانی" پایین است

آمارهای-دولت-با-واقعیت‌های-اقتصادی-مطابقت-ندارد-امکان-رای-آوری-"روحانی"-پایین-است

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت یازدهم در اقتصاد مقاومتی گفت: آمارهای دولت با واقعیت‌های اقتصادی مطابقت ندارد.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اعتقاد شخصی بنده است که متاسفانه دولت اقدام خاصی در اقتصاد مقاومتی نداشته و از طرفی اقدامات دولت در این حوزه با آمارهایی که ارائه می‌کند، مطابقت ندارد.

 وی با بیان اینکه ما در بحث اشتغال مشکلات زیادی داریم، خاطرنشان کرد: در بحث تورم نیز درست است که مقداری کنترل و کاهش یافته اما از طرف دیگر قدرت خرید مردم خیلی پایین آمده در نتیجه این را نمی‌شود کاهش تورم قلمداد کرد. 

وقف‌چی افزود: کاهش تورم زمانی معنا و مفهوم دارد که تولید رونق گیرد و سطح و قدرت خرید مردم نیز بالا باشد و به نظرم این امر تحقق پیدا نکرده است. وی بیان کرد: ما معتقدیم که دولت محترم در زمینه اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصادی کار عملیاتی انجام نداده است. 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از معانی اقتصاد مقاومتی است که در هر حد توان ما از ورود کالاهای خارجی به کشور جلوگیری کنیم که متاسفانه بیشتر محصولات از جمله پوشاک، محصولات کشاورزی، لوازم خانگی و غیره وارداتی از کشورهای خارجی هستند. 

وی با تاکید بر اینکه در بحث تولید داخلی حمایت مورد انتظار انجام نشده است، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی با رونق تولید داخلی امکان‌پذیر است نه اینکه انواع محصولات خارجی  را وارد کشور کنیم. نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و وضعیت حسن روحانی در این انتخابات گفت: به نظرم با توجه به وضعیت موجود امکان اینکه این دولت دوباره بتواند رای بیاورد، پایین است. 

انتهای پیام/

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر